Blomsterflugan

Del 1, Effektivisering
Känner ni att att ni behöver effektivisera ert liv? Då är
detta youtube-klipp antagligen rätt för dig. Hur du skalar
ett ägg så effektivt som möjligt! Har provats, det fungerar.

#1 - Fröken Frisk

jag testade det här imorse när jag skulle äta frukost, men det gick inte så bra. jag får nog öva lite...

#2 - Blomsterflugan

Jag testade det också, det gick sådär. Aron däremot sa att det fungerade för honom. Får öva lite till ja:)

#3 - Tant grön

lös- eller hårdkokt borde ha viss betydelse - vad testade ni?

#4 - Blomsterflugan

vanligt kokt, behövs ganska stort hål

#5 - Rebecka'

Fin & sjukt bra blogg! :) kommer LÄTT att fortsätta läsa den :)



(har skickat detta till andra bloggare med, med bara dem som jag menar det till.. så att du vet & ej tror jag sitter och skriver detta för någon annan anledning. Står för det jag tycker, hade jag ej gillat bloggen osv hade jag aldrig skickat det :))



Hoppas att du får en fortsatt bra Torsdag! :) KRAM.

#6 - Diana

svara gärna på dagens fråga är du gullig! :)